Category: Consultant Case

Zapewniają maksymalne wsparcie

emagine: Wkraczają do akcji gdy pojawia się jakiś problem na linii konsultant-klient lub gdy konsultant potrzebuje wsparcia.

Dzięki temu konsultant może się skupić wyłącznie na swojej pracy i bieżących zadaniach projektowych, nie musi martwić się o sprawy administracyjne.

Michał Stawarz, Programista Aplikacji

Michał Stawarz

Świadomość, że pracownicy firmy są zawsze gotowi pomóc daje poczucie bezpieczeństwa.

Proces rekrutacyjny emagine jest dobrze zaprojektowany ponieważ daje konsultantom i klientom możliwość zapoznania.

W trakcie procesu konsultant poznaje organizację klienta oraz uzyskuje dokładne informacje, na temat tego jakie klient ma względem niego wymagania. Może zadecydować czy na pewno jest to stanowisko odpowiednie dla niego.

Przecz cały czas trwania procesu pracownik emagine – twoja osoba kontaktowa – jest dostępna i w razie potrzeby odpowiada na pytania. Moim zdaniem to cenny element procesu. W trakcie rekrutacji kandydat ma możliwość odwiedzenia siedziby klienta jeszcze przed rozpoczęciem projektu co sprawia, że okres rozpoczęcia pracy w nowej organizacji jest znacznie łatwiejszy.

 

Elementy kluczowe, które najbardziej cenię we współpracy z emagine to:

Możliwość bezpośredniej komunikacji z klientem, dzięki czemu łatwiej jest proponować nowe pomysły i utrzymywać płynny przepływ informacji; podejście do pracownika w którym równowaga pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym jest szanowana (pracownicy otrzymują również dodatkowe benefity).

Ponadto, praca w emagine daje możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach oraz współpracy z dużymi firmami. Dla mnie - jako freelancer’a – jest to ogromny atut.

Michal Stawarz - Programista Aplikacji


 

  Ponadto, praca w emagine daje możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach oraz współpracy z dużymi firmami. Dla mnie - jako freelancer’a – jest to ogromny atut.

Michal Stawarz