Branża: bankowa

Kontrakt: B2B

Stawka: do 50 zł/h netto + VAT

Lokalizacja: praca hybrydowa w Warszawie

Obowiązki:

  • Przyjmowanie oraz rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących bieżących problemów z obszarów IT, administracji i bezpieczeństwa.

  • Informowanie o zmianach, nowinkach oraz alarmowanie użytkowników o przerwach w działaniu aplikacji lub systemów.

Wymagania:

  • Około 1-2 lat doświadczenia w obszarze wsparcia użytkownika,

  • Dobra znajomość środowiska MS Windows, MS365 O365, Exchange i innych narzędzi/oprogramowania MS,

  • Wiedza techniczna nt. obsługi komputera, urządzeń technicznych,

  • Znajomość zagadnień związanych z technologią internetową, sieciową , mobilną (Android) i zagadnień bezpieczeństwa,

  • Umiejętność szybkiego uczenia się oraz chęci stałego poszerzania swojej wiedzy,

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,

  • Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym,

  • Mile widziana znajomość narzędzi Jira Atlassian, programów graficznych jak PhotoShop czy Camtasia,

  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i wsparciu użytkownika.

Oferujemy:

  • Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty Multisport.

  • Okolicznościowe, firmowe spotkania integracyjne.

  • Program rekomendacji.

  • Aplikacja mobilna emagine – łatwe raportowanie czasu pracy, szybki dostęp do nowych ofert.