Branża: bankowa
Kontrakt: B2B
Stawka: do 50 zł/h netto + VAT
Lokalizacja: praca hybrydowa w Warszawie
Obowiązki:
Przyjmowanie oraz rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących bieżących problemów z obszarów IT, administracji i bezpieczeństwa.
Informowanie o zmianach, nowinkach oraz alarmowanie użytkowników o przerwach w działaniu aplikacji lub systemów.
Wymagania:
Około 1-2 lat doświadczenia w obszarze wsparcia użytkownika,
Dobra znajomość środowiska MS Windows, MS365 O365, Exchange i innych narzędzi/oprogramowania MS,
Wiedza techniczna nt. obsługi komputera, urządzeń technicznych,
Znajomość zagadnień związanych z technologią internetową, sieciową , mobilną (Android) i zagadnień bezpieczeństwa,
Umiejętność szybkiego uczenia się oraz chęci stałego poszerzania swojej wiedzy,
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym,
Mile widziana znajomość narzędzi Jira Atlassian, programów graficznych jak PhotoShop czy Camtasia,
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i wsparciu użytkownika.
Oferujemy:
Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty Multisport.
Okolicznościowe, firmowe spotkania integracyjne.
Program rekomendacji.
Aplikacja mobilna emagine – łatwe raportowanie czasu pracy, szybki dostęp do nowych ofert.