OGÓLNE INFORMACJE:

Branża: public

Lokalizacja: Warszawa lub 100% zdalnie (opcjonalnie, po okresie wdrożenia)

Forma współpracy: B2B

Start projektu: ASAP 

Stawka: do 115 PLN/h netto+VAT

GŁÓWNE ZADANIA:

  • Monitorowanie dostępności i bezpieczeństwa zasobów informatycznych,

  • Uzupełnianie i dbanie o aktualność dokumentacji technicznej

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie min. średnie techniczne.

  • Znajomość systemów Microsoft Windows 10 oraz Windows 11.

  • Znajomość zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem sprzętu komputerowego.

  • Wiedza z zakresu sieci LAN oraz funkcjonowania protokołu TCP/IP.

  • Znajomość usług Active Directory w kontekście zarządzania uprawnieniami użytkowników domenowych,

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku typu helpdesk w zakresie:

    • zarządzania systemami Windows 10 i/lub Windows 11,

    • rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem, w środowisku składającym się z przynajmniej 20 hostów.

  • Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej.

  • Wiedza z zakresu DNS, DHCP, FileServer oraz PrintServer.

  • Praktyczna znajomość systemu Zabbix w zakresie poruszania się po systemie i rozumienia komunikatów (logów) – co najmniej 2 lata doświadczenia.

  • Doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania zgłoszeniami i zasobami np. GLPI lub Redmine - co najmniej 1 rok doświadczenia.

  • Umiejętność korzystania z systemu klasy SIEM w zakresie czytania logów tego typu systemu ze zrozumieniem - co najmniej 2 lata doświadczenia.