OGÓLNE INFORMACJE:
Branża: public
Lokalizacja: Warszawa lub 100% zdalnie (opcjonalnie, po okresie wdrożenia)
Forma współpracy: B2B
Start projektu: ASAP
Stawka: do 115 PLN/h netto+VAT
GŁÓWNE ZADANIA:
Monitorowanie dostępności i bezpieczeństwa zasobów informatycznych,
Uzupełnianie i dbanie o aktualność dokumentacji technicznej
WYMAGANIA:
Wykształcenie min. średnie techniczne.
Znajomość systemów Microsoft Windows 10 oraz Windows 11.
Znajomość zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem sprzętu komputerowego.
Wiedza z zakresu sieci LAN oraz funkcjonowania protokołu TCP/IP.
Znajomość usług Active Directory w kontekście zarządzania uprawnieniami użytkowników domenowych,
Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku typu helpdesk w zakresie:
zarządzania systemami Windows 10 i/lub Windows 11,
rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem, w środowisku składającym się z przynajmniej 20 hostów.
Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej.
Wiedza z zakresu DNS, DHCP, FileServer oraz PrintServer.
Praktyczna znajomość systemu Zabbix w zakresie poruszania się po systemie i rozumienia komunikatów (logów) – co najmniej 2 lata doświadczenia.
Doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania zgłoszeniami i zasobami np. GLPI lub Redmine - co najmniej 1 rok doświadczenia.
Umiejętność korzystania z systemu klasy SIEM w zakresie czytania logów tego typu systemu ze zrozumieniem - co najmniej 2 lata doświadczenia.