Branża: telekomunikacyjna
Lokalizacja: Warszawa hybrydowo (2 dni w tygodniu w biurze)
Umowa: B2B
Stawka: do 95 zł/h netto+VAT
ZADANIA:
Projektowanie i wprowadzanie innowacyjnych procesów w obszarze IT,
Analiza i optymalizacja obecnie stosowanych rozwiązań w celu poprawy efektywności i jakości pracy,
Monitorowanie benchmarków rynkowych oraz przygotowanie rekomendacji zmian,
Monitorowanie procesów oraz przestrzegania standardów i norm związanych z procesami i procedurami,
Współpraca z obszarami wewnątrz IT jak i jednostkami odpowiadającymi za audyty i procesy.
WYMAGANIA:
Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w IT,
Znajomość obszarów i procesów IT oraz doświadczenie w ich optymalizacji,
Znajomość metodyki, standardów i dobrych praktyk zarządzania procesami IT: ITIL, SRE,
Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
Znajomość narzędzi Jira, Confluence, systemu ITSM,
Odpowiedzialność, samodzielność i konsekwencja w działaniu,
Umiejętność pracy zarówno indywidualnej, jak i zespołowej,
Elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się warunków,
Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2),
Znajomość narzędzi typu Remedy, ServiceNow lub podobnych - mile widziane.