Branża: telekomunikacyjna

Lokalizacja: Warszawa hybrydowo (2 dni w tygodniu w biurze)

Umowa: B2B

Stawka: do 95 zł/h netto+VAT

ZADANIA:

  • Projektowanie i wprowadzanie innowacyjnych procesów w obszarze IT,

  • Analiza i optymalizacja obecnie stosowanych rozwiązań w celu poprawy efektywności i jakości pracy,

  • Monitorowanie benchmarków rynkowych oraz przygotowanie rekomendacji zmian,

  • Monitorowanie procesów oraz przestrzegania standardów i norm związanych z procesami i procedurami,

  • Współpraca z obszarami wewnątrz IT jak i jednostkami odpowiadającymi za audyty i procesy.

WYMAGANIA:

  • Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w IT,

  • Znajomość obszarów i procesów IT oraz doświadczenie w ich optymalizacji,

  • Znajomość metodyki, standardów i dobrych praktyk zarządzania procesami IT: ITIL, SRE,

  • Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,

  • Znajomość narzędzi Jira, Confluence, systemu ITSM,

  • Odpowiedzialność, samodzielność i konsekwencja w działaniu,

  • Umiejętność pracy zarówno indywidualnej, jak i zespołowej,

  • Elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się warunków,

  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2),

  • Znajomość narzędzi typu Remedy, ServiceNow lub podobnych - mile widziane.