Branża: telekomunikacja
Lokalizacja: Warszawa, praca hybrydowa: 2x/tyg z biura w Warszawie
Stawka: 140-160 PLN/h
Forma współpracy: B2B
Podsumowanie: Specjalista ds. wsparcia IT odpowiada za analizowanie incydentów zgłaszanych przez użytkowników systemu nOSS, zapewniając efektywne wsparcie operacyjne i dostarczanie usług w ramach Projektu Transformacji Systemów Sieciowych.
Główne obowiązki:
Analizowanie incydentów zgłaszanych przez użytkowników systemu nOSS.
Skuteczne triage incydentów.
Praca z GUI/API systemu, weryfikacja danych i zamówień.
Wykonywanie napraw przy użyciu narzędzi dostarczonych przez dostawcę.
Komunikowanie się z drugą/trzecią linią wsparcia.
Kluczowe wymagania:
Wiedza z zakresu SQL oraz Postman (lub innego narzędzia API).
Doświadczenie w pracy z Jira; znajomość systemu ISMC Remedy będzie dodatkowym atutem.
Zrozumienie koncepcji środowisk aplikacyjnych opartych na Javie i bazach danych relacyjnych.
Znajomość koncepcji architektury mikroserwisów.
Preferowane wykształcenie wyższe techniczne - związane z IT.
Podstawowa znajomość języka angielskiego (dokumentacja).
Mile widziane:
Znajomość języków skryptowych (np. Python).
Inne szczegóły:
Obszar: Transformacja IT Systemów Sieciowych.
Oczekiwana data rozpoczęcia świadczenia usług: czerwiec 2025.