Branża: telekomunikacja

Lokalizacja: Warszawa, praca hybrydowa: 2x/tyg z biura w Warszawie

Stawka: 140-160 PLN/h

Forma współpracy: B2B

Podsumowanie: Specjalista ds. wsparcia IT odpowiada za analizowanie incydentów zgłaszanych przez użytkowników systemu nOSS, zapewniając efektywne wsparcie operacyjne i dostarczanie usług w ramach Projektu Transformacji Systemów Sieciowych.

Główne obowiązki:

  • Analizowanie incydentów zgłaszanych przez użytkowników systemu nOSS.

  • Skuteczne triage incydentów.

  • Praca z GUI/API systemu, weryfikacja danych i zamówień.

  • Wykonywanie napraw przy użyciu narzędzi dostarczonych przez dostawcę.

  • Komunikowanie się z drugą/trzecią linią wsparcia.


Kluczowe wymagania:

  • Wiedza z zakresu SQL oraz Postman (lub innego narzędzia API).

  • Doświadczenie w pracy z Jira; znajomość systemu ISMC Remedy będzie dodatkowym atutem.

  • Zrozumienie koncepcji środowisk aplikacyjnych opartych na Javie i bazach danych relacyjnych.

  • Znajomość koncepcji architektury mikroserwisów.

  • Preferowane wykształcenie wyższe techniczne - związane z IT.

  • Podstawowa znajomość języka angielskiego (dokumentacja).


Mile widziane:

  • Znajomość języków skryptowych (np. Python).


Inne szczegóły:

  • Obszar: Transformacja IT Systemów Sieciowych.

  • Oczekiwana data rozpoczęcia świadczenia usług: czerwiec 2025.

I am interested

Upload CV

or drag and drop file here

The file cannot be greater than 10 MB.

Allowed extensions: Microsoft Office files/PDF/JPEG/SVG/PNG